På Consid leder hon kreativa team och utvecklar innovativa kommunikationslösningar för både kunder, platser, produkter och tjänster. Lia har över ett decennium av erfarenhet inom reklam- och kommunikationsbranschen och har arbetat med både globala varumärken och lokala initiativ. Hennes fokus är på att bygga varumärkesidentiteter som är både hållbara och minnesvärda.
Många använder begreppen synonymt, men de spelar helt olika roller. Låt oss reda ut skillnaderna – hur ett destinationsvarumärke lockar besökare och turism, medan ett platsvarumärke bygger en långsiktig identitet som skapar stolthet, investeringar och livskvalitet för de som bor och verkar där.
Genom inspirerande exempel som visar hur varumärken kan lyfta platser, attrahera rätt målgrupper och skapa hållbar utveckling tar vi oss an att särskilja begreppen för att kunna nyttja dem till vår fördel. Vill du förstå hur du bygger ett varumärke som verkligen gör skillnad? Då är det här föredraget för dig!
Nätverka med likasinnade företagare och utbyt erfarenheter och idéer för att stärka din verksamhet och öppna upp nya möjligheter.